Pagina's

zaterdag 11 september 2010

Nergens aan toegekomen

We hebben 3 dochtertjes van 5,5 jaar, 4 jaar en 2,5 jaar. Vanaf afgelopen week zit ook onze jongste dochter Sophie op peuterspeelzaal. Ik heb vanaf nu 3 dagdelen (1 middag en 2 ochtenden) in de week helemaal voor mezelf. En ik denken dat ik het meteen heel rustig zou krijgen en dus ook die tijd goed kon gaan gebruiken om nieuwe accessoires voor mijn winkel te maken.

Nou, dat was iets te positief ingeschat. Wat heb ik een drukke week achter de rug. Nog drukker dan dat ik het eerst had en nog geen moment rust gehad. Er kwamen zoveel dingen tussendoor. Ben dus weer niet toegekomen om achter de naaimachine te kruipen. Het enige wat ik heb kunnen doen is wat foto's van nieuwe haarbanden en haarklemmen op internet zetten.

Vol goede moed ga ik maandag de tweede week in en hopen maar dat ik nu even hard aan het werk kan gaan voor Petite Fee.

MIJN PETITE FEETJES