Pagina's

woensdag 19 januari 2011

Stofjes lente/zomer 2011

Eindelijk gisteren de tijd gehad om weer naar mijn favoriete stoffenzaak te gaan in Ammerzoden. Helaas hadden ze nog niet veel nieuwe zomerstoffen binnen. Die verwachten ze pas over 3 weken dus dan hebben we weer een goede reden om daar weer heen te gaan. Toch alvast wat stofjes gekocht. Ik had al in mijn gedachte om deze zomer wat met Rood/Wit en Marine/Wit te gaan doen. En natuurlijk ook vrolijk gekleurde stofjes. Daar hadden ze nu nog heel weinig keus in dus ik hoop dat daar wel wat meer van komt over een paar weekjes.

Onze middelste dochter Elise is de laatste maanden veel ziek geweest. Verschillende keren oorontsteking gehad en ontsteking op haar amandelen. Gisteren naar het ziekenhuis geweest en nu wordt ze over 2 weekjes al geopereerd. Keel- en neusamandelen verwijderen en buisjes in haar oortjes. Dus daar zal ze nog wel last van krijgen maar ik hoop en denk dat ze daar wel flink van zal opknappen. Doordat ze ziek was kon ik overdag weinig doen/werken. Veel moest er op avond gebeuren en dat was wel druk. Maar nu krijg ik weer wat tijd om te beginnen aan haarbanden en bandana's voor de zomer. Voor 21 maart, begin van de lente, zullen zeker al wat haarbanden en bandana's in de webwinkel liggen.